/Files/images/9г9щг.jpegБібліотека-медіатека

В сучасній літературі досить часто поряд із терміном „ШБІЦ”, використовують термін „медіатека”, який трактується як збір інформаційних ресурсів на всіх видах носіїв, спрямованих на забезпечення змісту і методики навчального процесу, виховної роботи. Одним із перших розробників проекту шкільної медіатеки є О. Ястребцева.

/Files/images/е7нше7ш.jpeg Бібліотека-медіатека, на її думку, збирає і каталогізує матеріали на всіх видах носіїв, що забезпечує можливість користувачам для індивідуальної роботи і максимально можливий доступ до інформації.

/Files/images/ікніое.jpegТермін „медіатека”, як правило, застосовується для бібліотек, які містять інформацію на різних носіях інформації: книги, мікрофільми, аудіо-, відеоматеріали, CD і мають вихід в Інтернет. Головне завдання шкільної медіатеки – участь у освітньому процесі не забезпеченням і не допомогою в підборі посібників, а саме безпосередною участю.

/Files/images/рашдн.jpegШкільна медіатека являє собою централізований збір друкованих і аудіовізуальних матеріалів в школі, які організовують спеціалісти відповідної професійної кваліфікації. Шкільна медіатека містить максимально можливий об’єм ресурсів і надає доступ засобами комп’ютера чи інших засобів зв’язку до додаткових джерел інформації та матеріалів. Термін „шкільна медіатека” використовують для того, щоб підкреслити, що вона функціонує одночасно як традиційна бібліотека з друкованими виданнями, так як і центр аудіовізуальних матеріалів.

Шкільна медіатека

/Files/images/logo.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 157