Районний семінар вчителів музики
16 січня 2014 року на базі Харковської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів № 111 Харківської міської ради Харківської області відбувся семінар вчителів музики загальноосвітніх навчальних закладів І – ІІІ ступенів Московського району м. Харкова. Тема семінару «Особистісний розвиток учня і збагачення його емоційно – естетичного досвіду під час сприймання та інтерпретації творів музичного мистецтва».
Учасники семінару познайомилися з досвідом роботи вчителя закладу Гречишкіною І. В. через:
- використання сучасних інноваційних технологій інтерактивного навчання;
- збагачення емоційно-естетичний досвіду учнів та формування культури почуттів;
- художньо-естетичним сприйманням музики у широкому діапазоні її видів, жанрів і форм та інтерпретації інтонаційно-образного змісту прослуханих творів у процесі колективних дискусій і обговорень;
- набуття вокально-хорових навичок у процесі виконання пісень;
- елементи імпровізації, застосуванням музики як засобу комунікації та творчого самовираження;
- усвідомлення особливостей музичної мови, специфікою вираження художньої інформації в музиці.
Учасників семінару привітали наймолодші школяри школи учні 1 – х класів та директор школи Савинська Л. І. Яскравим стал виступ студентів музичного відділення ХНПУ ім. Г. Сковороди.
З доповідями на семінарі виступили заступник директора з навчально – виховної роботи Середа О. М. , яка розповіла про «Концепцію художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», а з «Сучасним уроком музики інтерпретації музичних творів» познайомила учитель музики Гречишкіна І. В. Під час роботи з практичним модулем вчителя музики подивилисяНоворічну казку «В ніч на Святого Миколая» у виконанні учнів 4 – А класу , прослухали композиції: «Русская народная песня», «Jingle Bells»,Саундтрек до фільму « Пірати Карибського моря» (Мирошниченко М. , учень 6 –А класу), «Останній зимовий вальс» (Свідло К., учениця 8 – А класу).
Семінар закінчився підведенням підсумків та обговоренням впливу музичного мистецтва на учнів та збагачення емоційно-естетичного досвіду, формування культури почуттів, розвиток загальних та художніх здібностей, художньо-образного мислення, універсальних якостей творчої особистості.